floorenroos.reismee.nl

We gaan naar Azië!

Hallo en welkom op onze reisweblog!

Maandag 10 maart vetrekken wij voor 4 maanden naar Azië. Vanaf dan vind je hier regelmatig nieuwe verhalen en foto's, en via de kaart weet je precies waar we ons bevinden.


Update: Lieve mensen, bedankt voor de bijdragen aan onze fotoruimte op reismee.nl. We kunnen inmiddels maar liefst 900 foto's met jullie delen! We zullen daar zeker gebruik van maken, maar de kans is klein dat we meer ruimte nodig hebben ;-).
Groet, Floor en Roos.

Ons reisplan in het kort:
We beginnen in het noorden van India en reizen over land door naar Nepal. In Nepal proberen we een vliegticket te scoren naar China: hoe en waar naar toe zien we daar. Eenmaal in Zuid-China zakken we af naar Laos en eindigen in Thailand. Op 10 juli vliegen we vanuit Bangkok terug naar Amsterdam.

We gaan een geweldige tijd tegemoet, maar zullen jullie zeker missen. Laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Groetjes en een dikke knuffel,
Floor en Roos

Reacties

Reacties

Daan

Bericht #1! :D Tot donderdag ;)

Marisca

Hee lieve Roos en Floor, het gaat nu snel he, volgende week gaan jullie al. Succes met de laatste voorbereidingen en Floor jij met de laatste loodjes op het werk. En veel plezier alvast!! Kus Marisca

Dick en Lenie

Hallo Floor en Roos,

Zoals jullie zullen merken hebben we wat overgemaakt voor extra fotoruimte. We wensen jullie een interessante, avontuurlijke en mooie reis toe. Na terugkomst nodigen we jullie uit om een keer bij ons of met ons te eten. Dan willen we natuurlijk alle verhalen horen ondersteund met foto's.
Veel liefs Dick en Lenie

Laurien

Lieve Floor en Roos

Alvast heel veel plezier en geniet van de onvergetelijke ervaring! Ik ben zeer benieuwd naar alle avonturen! Sterkte met alle voorbereidingen,

liefs, Laurien

Michel (de ontwerper)

GENIET!!!

Oh ja… en een goede reise, fijn verblijf en behouden terugkeer, natuurijk.

rein

hoi lieve floor en roos,

Wat een spannend avontuur. Alvast heel veel plezier toegewenst maar gelukkig zie ik jullie nog deze komen de week. Liefs Rein

jaap

Floor en Roos. Jullie gaan een geweldig avontuur beleven zeg, ik wens julliie verschrikkelijk veel (voor)pret en vind het geweldig leuk dat ik jullie via deze site kan volgen.

Danielle

Hallo lieverds!

Nou leuk hoor, kan ik verhaaltjes lezen over jullie avonturen! Ik ben zo benieuwd hoe jullie het gaan hebben! Maar jullie kennende wordt het een groots avontuur :)

Een dikke zoen van Danielle

Marleen

Lieve Roos en Floor!!
Wat gaat het snel nu!!!! Roosje, ga je wel missen hoor!! Veel te lang weg! maar je gaat idd een geweldige tijd tegemoet dus zorg er voor dat je er van gaat genieten!! Kijk uit naar jullie verhalen en zal ze heel jaloers lezen! Rozie ik bel je nog!!!

Dikke kus Marleen

Christiaan

Vaya con Dios!

Sjors

Goede reis en heel veel plezier. Azië is mooi!

Hetty

Hallo Floor en Roos,

Leuk dat jullie mij ook op de mailinglijst hebben geplaatst.
Ik wens jullie een te gekke reis en hoop dat jullie net zoveel indrukken opdoen als Mart en Ermie.
Advies voor Floor: Eet in India vegetarisch, dat scheelt in diarree ellende.

Noor

Oeioei!!! Nog een weekje! Spannend!

Alvast heel veel plezier maar eerst krijgen jullie nog een dikke knuffel van me, donderdag!

xxx

Edith

spannend he, die laatste paar dagen. in ieder geval zie ik jullie donderdag nog!
allebei dikke kus van moeders

Isabelle

Hoi Floor en Roos,

Super tof dat jullie naar Azie gaan!
Heel veel plezier en maak er een fantastische reis van!

X

Lennart

Lieve Roos en Floor,
Beetje onverwachts, maar ik wens jullie heel veel plezier in Azië. Wat dat betreft sluit ik mij helemaal aan bij Hetty. Het gaat jullie goed en ben heel erg benieuwd naar jullie verhalen.

Liefs!

Wendy

Dag schatjes,
Wat een goed plan zeg deze site. Ga jullie op de voet volgen! Leuk!
Kusje

Mart en Ermie

Hey Lieverds!!!

Wij wensen jullie natuurlijk ook heel erg veel plezier..... Het gaat zeker een geweldige trip worden!! Geniet er elke dag van, want geloof ons; de tijd vliegt!
We skypen jullie nog voor zondag!
We missen jullie wel al, maar nog 4 maanden....

Heel veel liefs en xxx

En Roos; wij zullen goed voor Fred zorgen...

S to tha Iroj

Veel beter dan 'waarbenjij.nu'!
Wat is dat een lelijke fucksite zeg, pfffuuuuw.
En denk erom... geen 16 A4'tjes volschrijven op deze site hè, dat leest toch niemand ;)

Liefde,

Joris

Rian

Hoi Roos en Floor,

Roos, volgens mij ben je het ciz nu al vergeten met al die geweldige voorpretjes.
Geniet elk moment!!
liefs rian

Oma

Roos en Floor.
Wat hebben jullie een geweldige reisplannen. Jullie hebben er hard voor gewerkt en ik hoop dat je een hele fijne vakantie tegemoet gaat. Geniet van al het mooie en kom weer heelhuids thuis. Hart. gr., Oma.

fons

de laatste loodjes dit weekend, en dan het vertrek maandag. ik zorg dan voor Edith.

Hanna

Lieve Floor & Roos,

Via deze weg wil ik jullie heel veel plezier wensen met jullie reis door Azië!!!
Geniet er van en ik zal jullie blijven volgen.

Veel Liefs,
Hanna en natuurlijk Richard, Olivia en Enrique

elise

hee lieverds,
enn?..... hoe is het deze dag met jullie? misschien al bijna in de chaos van Delhi. Denk aan jullie! Geniet!
Liefs xx Elise

methilde

Hey ROos en Floor!
Ben je helemaal vergeten een goede reis te wensen!! Shame on me! Bij deze dan; heeel veel plezier aan de andere kant van de wereld, en geniet met honderd % van alles wat op jullie pad komt!

Ga jullie volgen.

Dikke kus,Methilde

ps. Roos heb je krabbel gehad, vond het ook gezellig! ;)(hebben nog geen internet thuis...lees je krabbel nu bij elise)

Popko,Paula,Saimi-Sjors en Jarvi

Dag Roos en Floor
Heel veel plezier en we kijken met jullie mee .
Geniet ervan!!!!!!

Rein en Edith

lieve wereldreizigers,
zijn jullie goed aangekomen? we zijn benieuwd naar de eerste indrukken van New Delhi... zal wel even wennen zijn. we willen natuurlijk alles weten, of het druk is, warm, leuk, mooi, eten lekker, of de reis goed is gegaan, enz.
hier is nog niet zoveel bijzonders gebeurd. over twee dagen zitten wij op La Palma en zullen we naar jullie zwaaien vanaf de vulkaantop, hopelijk lezen we voor die tijd hoe het met jullie gaat!
geniet ervan, liefs,
Rein en Edith

Anneleen

Hé hallo!! Poehh...en ineens zijn jullie er gewoon al!! Wat ontwijs leuk!! Heel tof dat jullie dit doen! Geniet er van!! (maar dat gaat vast wel lukken!!) :-))
Groetjes, Anneleen! x

robbert jan

En creëer reiswaarde!

Annemarie

Floor, schrijf eens wat joh! Je bent al zeker 48 uur op reis...

Oma

Ik ben erg blij met jullie eerste berichten en als ik het goed begrijp viel de eerste indruk niet mee. Maar nu weten jullie gelijk hoe het daar toe kan gaan en kan het alleen maar beter worden. In ieder geval beleven jullie heel veel. Heel veel plezier,

dini piguillet

Hoi Roos en Floor,
leuk om jullie zo een beetje te volgen op jullie reis. Heel veel genieten maar en plezier. Goodgoan

Ton en Joke

Hoi Roos en Floor,
Jammer dat jullie wereldreis zo begonnen is. Direct met je neus in de boter: India leren kennen. Wij hopen dat jullie daar toch ook mooie indrukken opdoen. Herinneringen van afzetten en ziek zijn is natuurlijk niet alles.
Wij blijven jullie volgen, geniet en een knuffel uit Amersfoort.

Margriet

Heej Roos en Floor!

Mooie foto's! Geniet er maar lekker van!!

Henk

Als ik twee weken niets lees, dan wordt ik toch altijd weer ongerust. Telkens ten onrechte, ik ga het nog afleren! Wat een prachtige foto's dit keer, en wat worden jullie al geroutineerde wereldreizigers. Geweldig. Ik kan niet wachten tot ik alle verhalen live hoor. Geniet er nog maar lekker van, jullie maken de reis van je leven!

Oma

Verleden week Woensdag je kaart ontvangen uit China, gedateerd 14 mei. Die was dus best vlug over gekomen. Hartelijk dank er voor. En nu zitten jullie dus in Laos. Is het daar mooi? Kun je je verstaanbaar maken met je engels? Ik zie al weer uit naar de volgende berichten. Veel plezier en de hart. groeten Oma.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!